УПОТРЕБАТА НА КАМЕРАТА ПРИ ЕТНОЛОШКИТЕ ТЕРЕНСКИ ИСТРАЖУВАЊА ВО МАКЕДОНИЈА

Main Article Content

Владимир Боцев

Abstract

Визуелнотo регистрирање на човековотo однесување со камера во Македонија започнало на почетокот на 20 век. Етнолозите интересот кон камера- та го покажале во средината на минатиот век со производство на првите етнолошки документарни филмови и со првите обиди за теренско истражување со камера кон крајот на шеесеттите години на 20 век. Употребата на камерата при теренските истражувања кај актуелните генерации македонски етнолози е сѐ уште на ниско ниво. Во текстот го претставувам личното искуство од работата со камера при етнолошките теренски истражувања, пред сѐ, на нематеријалното културно наследство.

Downloads

Download data is not yet available.

Article Details

How to Cite
Боцев, Владимир. 2016. “УПОТРЕБАТА НА КАМЕРАТА ПРИ ЕТНОЛОШКИТЕ ТЕРЕНСКИ ИСТРАЖУВАЊА ВО МАКЕДОНИЈА”. EthnoAnthropoZoom/ЕтноАнтропоЗум, no. 12 (June), 120-30. https://doi.org/10.37620/EAZ15120120b.
Section
Articles / Статии

References

Хайдер К. 2000. Етнографическое кино, Москва.
Asch T. 1992. The ethics of ethnographic film-making, Film as ethnography, (ур.)
Crawford, I. P. and Turton, D., Manchester and New York, 196 – 204.
Balikci A. 1989. Anthropology, film and the Arctic people, Anthropology Today, Vol. 5,
No. 2., 17 – 23.
Barbash I., Taylor L. 1997. Cross-Cultural Filmmaking, Berkeley, Los Angeles, London.
Barnou E. 1981. Istorija dokumentarnog filma, Beograd.
MacDougal D. 1995. Beyond Observational Cinema, Principles of Visual Anthropology,
(ур.) Paul Hockings, Berlin – New York, 115 – 132.
Roush J. 1995. The Camera and Man, Principles of Visual Anthropology, (ур.) Paul
Hockings, Berlin – New York, 79 – 98.
Young C. 1995. Observational Cinema, Principles of Visual Anthropology, (ур.) Paul
Hockings, Berlin – New York, 99 – 114.a