УПОТРЕБАТА НА КАМЕРАТА ПРИ ЕТНОЛОШКИТЕ ТЕРЕНСКИ ИСТРАЖУВАЊА ВО МАКЕДОНИЈА
Main Article Content
Abstract
Визуелнотo регистрирање на човековотo однесување со камера во Македонија започнало на почетокот на 20 век. Етнолозите интересот кон камера- та го покажале во средината на минатиот век со производство на првите етнолошки документарни филмови и со првите обиди за теренско истражување со камера кон крајот на шеесеттите години на 20 век. Употребата на камерата при теренските истражувања кај актуелните генерации македонски етнолози е сѐ уште на ниско ниво. Во текстот го претставувам личното искуство од работата со камера при етнолошките теренски истражувања, пред сѐ, на нематеријалното културно наследство.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Боцев, Владимир. 2016. “УПОТРЕБАТА НА КАМЕРАТА ПРИ ЕТНОЛОШКИТЕ ТЕРЕНСКИ ИСТРАЖУВАЊА ВО МАКЕДОНИЈА”. EthnoAnthropoZoom/ЕтноАнтропоЗум, no. 12 (June), 120-30. https://doi.org/10.37620/EAZ15120120b.
Issue
Section
Articles / Статии
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgment of the work's authorship and initial publication in this journal.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Известување за авторски права
Авторите ги задржуваат авторските права и го даваат правото на првото објавување на списанието кое истовремено е лиценцирано Creative Commons Attribution License што на другите им овозможува да го споделат делото со потврда за авторството на делото и првичното објавување во ова списание.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
References
Хайдер К. 2000. Етнографическое кино, Москва.
Asch T. 1992. The ethics of ethnographic film-making, Film as ethnography, (ур.)
Crawford, I. P. and Turton, D., Manchester and New York, 196 – 204.
Balikci A. 1989. Anthropology, film and the Arctic people, Anthropology Today, Vol. 5,
No. 2., 17 – 23.
Barbash I., Taylor L. 1997. Cross-Cultural Filmmaking, Berkeley, Los Angeles, London.
Barnou E. 1981. Istorija dokumentarnog filma, Beograd.
MacDougal D. 1995. Beyond Observational Cinema, Principles of Visual Anthropology,
(ур.) Paul Hockings, Berlin – New York, 115 – 132.
Roush J. 1995. The Camera and Man, Principles of Visual Anthropology, (ур.) Paul
Hockings, Berlin – New York, 79 – 98.
Young C. 1995. Observational Cinema, Principles of Visual Anthropology, (ур.) Paul
Hockings, Berlin – New York, 99 – 114.a
Asch T. 1992. The ethics of ethnographic film-making, Film as ethnography, (ур.)
Crawford, I. P. and Turton, D., Manchester and New York, 196 – 204.
Balikci A. 1989. Anthropology, film and the Arctic people, Anthropology Today, Vol. 5,
No. 2., 17 – 23.
Barbash I., Taylor L. 1997. Cross-Cultural Filmmaking, Berkeley, Los Angeles, London.
Barnou E. 1981. Istorija dokumentarnog filma, Beograd.
MacDougal D. 1995. Beyond Observational Cinema, Principles of Visual Anthropology,
(ур.) Paul Hockings, Berlin – New York, 115 – 132.
Roush J. 1995. The Camera and Man, Principles of Visual Anthropology, (ур.) Paul
Hockings, Berlin – New York, 79 – 98.
Young C. 1995. Observational Cinema, Principles of Visual Anthropology, (ур.) Paul
Hockings, Berlin – New York, 99 – 114.a